236900 dauwpop cb0a11 large 1487249166

XITE host eigen stage op Dauwpop

Wegens groot succes host XITE voor het tweede jaar op rij een eigen stage op Dauwpop: de XITE Party Pit. Op het programma staan XITE artiesten als Kraantje Pappie, Sevn Alias en The Partysquad. Ook Beatcrooks, Boxoy, Dirtcaps, Donnie, Kevin, Mental Theo, Moksi, en Paul Sinha zullen ervoor zorgen dat de XITE Party Pit op zijn kop staat.

Dauwpop vindt plaats op donderdag 25 mei 2017 in Hellendoorn. Vandaag werd de komst van de Britse band White Lies bevestigd. Eerder kondigde het festival onder andere Bazart, Broederliefde en Yung Internet aan. Kaarten voor Dauwpop kosten €49,- (excl. servicekosten) en zijn te koop via www.dauwpop.nl/tickets.

236899 dauwpop gifje 63eec6 original 1487249151

XITE is hét muziekbrand voor jongeren en zendt 24/7 de populairste muziekvideo’s uit. XITE ging in 2008 live en is in enkele jaren uitgegroeid tot de grootste muziekzender van Nederland en België, en bereikt inmiddels 15 miljoen huishoudens in Nederland, België, Duitsland en Qatar. Eind 2015 bracht XITE de Personalised Music Television service uit, waarmee kijkers hun muziekzender kunnen personaliseren door muziekvideo’s te liken en te skippen.