256980 pbheaderxa17opzet 7e6e09 large 1503920152

XITE Awards 2017 op 23 november in de Melkweg

De vierde editie van de XITE Awards vindt dit jaar plaats op donderdag 23 november in de Melkweg, Amsterdam. Naast vette optredens worden tijdens de show awards uitgereikt voor de beste en meest populaire nummers, artiesten, opkomend talent en natuurlijk de award voor beste muziekvideo van het jaar. Het is voor het eerst mogelijk om voor de XITE Awards kaarten te kopen. Vanaf vrijdag 8 september om 10:00 uur gaat een beperkt aantal kaarten in de verkoop via Ticketmaster.

653323123 1280

Op donderdag 23 november staat de Melkweg volledig in het teken van de XITE Awards. Tijdens de show worden onder meer awards uitgereikt voor Best Music Video, Best Online Artist, Best Fans, en de Kickstart Award voor nieuw talent. De volledige lijst met alle awards en genomineerden staat vanaf 4 oktober live op xite.nl/xa17. Vanaf dan kan er ook gestemd worden op de artiesten. De volledige line-up van de avond, bestaande uit (inter)nationale namen, nieuw talent en DJ’s wordt eind september bekendgemaakt. Een beperkt aantal kaarten is vanaf aanstaande vrijdag 8 september om 10:00 uur te koop via Ticketmaster.

257366 xa17 persbericht banner 800x333 d19afc original 1504269869

Voor de show bundelen XITE en Concentrate hun krachten. In aanloop naar de XITE Awards lanceert Concentrate een gloednieuw YouTube format, volledig in het teken van de avond. Daarnaast zal Concentrate de leukste onderdelen van de avond vastleggen zodat de kijkers een exclusief kijkje backstage krijgen.

Als official partner van de XITE Awards 2017 neemt The Athlete’s Foot samen met XITE in de aanloop naar het evenement een kijkje in het leven van vijf genomineerde artiesten. Hoe zijn ze ooit begonnen en hoe is het om in hun sneakers te staan? De eerste aflevering van de serie gaat op 18 oktober live op het YouTube-kanaal van XITE.

The Athlete’s Foot is dé sneakerstore met maar liefst 58 winkels in Nederland en bijna 500 winkels wereldwijd. De uitgebreide collectie van The Athlete’s Foot bestaat voor het grootste gedeelte uit sneakers, kleding en accessoires van sportauthentieke merken. Of je nou wil chillen in de stad of lekker dansen en feesten tijdens de XITE Awards: The Athlete's Foot biedt je een grote selectie van fashionable, sportswear inspired kleding & sneakers aan.

XITE Awards 2017

Donderdag 23 november 2017