258658 amsterdamseheldenpr%20copy 6683db large 1505836378

XITE geeft workshops aan jongeren in samenwerking met Kris Kross Amsterdam en Gemeente Amsterdam

Muziekbedrijf XITE start vanaf vandaag, samen met Kris Kross Amsterdam en Gemeente Amsterdam, een nieuwe campagne waarbij jongeren uit heel Amsterdam in verschillende workshops hun creatieve talenten kunnen ontwikkelen.

De workshopsessies worden in samenwerking met buurthuizen door heel Amsterdam georganiseerd, waarin jongeren de kneepjes van het vak leren van echte professionals uit de creatieve industrie. De workshops vallen uiteen in vier categorieën: videoproductie, styling, acteren, en het produceren van muziek. Vervolgens krijgen enkele van deze jongeren de kans om hun opgedane kennis in de praktijk toe te passen door mee te lopen in de productie van de nieuwe videoclip van Kris Kross Amsterdam, een van de meest succesvolle Amsterdamse DJ acts van dit moment.

Jongeren die een passie hebben voor styling, acteren, muziek maken of muziekvideo’s produceren en hun vaardigheden willen ontwikkelen, kunnen zich vanaf vandaag aanmelden via xite.nl/AmsterdamseHelden voor workshops bij hen in de buurt.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: