261332 xiteawardsheaderlineup fa949a large 1507707166

Boef, Teske en Vinchenzo treden op tijdens XITE Awards 2017

Een nieuwe reeks namen voor de line-up van XITE Awards 2017 is bekend! Boef, Teske, Vinchenzo en Kris Kross Amsterdam treden op tijdens de XITE Awards op donderdag 23 november in de Melkweg, Amsterdam. De avond wordt afgetrapt door een optreden van XA17 host Bizzey. Hou xite.nl/xa17 in de gaten de komende weken voor een volledige lijst van alle optredens.

261333 boef xite awards 6cfe4c original 1507707287

De XITE Awards is een ultieme mash up van het muziekjaar 2017, verpakt in een vette awardshow met optredens van (inter)nationale artiesten, dj's en opkomende talenten. Boef, Teske, Vinchenzo en Kris Kross Amsterdam treden niet alleen op, maar zijn ook genomineerd. Boef is de grootste kanshebber van de avond met maar liefst vijf nominaties, waaronder Best Music Video voor zijn hit Habiba en Best Song voor zijn samenwerking met Lil' Kleine op de track Krantenwijk. Teske, Vinchenzo en Kris Kross Amsterdam hebben alledrie een nominatie op zak.

In totaal maken 47 nationale en internationale artiesten kans op een van de 11 XITE Awards. Check hier de volledige lijst van genomineerden. Stemmen kan via xite.nl/xa17.

Voor de show bundelen XITE en Concentrate hun krachten. In aanloop naar de XITE Awards lanceert Concentrate een gloednieuw YouTube format, volledig in het teken van de avond. Daarnaast zal Concentrate de leukste onderdelen van de avond vastleggen zodat de kijkers een exclusief kijkje backstage krijgen!

Als official partner van de XITE Awards 2017 neemt The Athlete’s Foot samen met XITE in de aanloop naar het evenement een kijkje in het leven van vijf genomineerde artiesten. Hoe zijn ze ooit begonnen en hoe is het om in hun sneakers te staan? De eerste aflevering van de serie gaat op 18 oktober live op het YouTube-kanaal van XITE.

The Athlete’s Foot is dé sneakerstore met maar liefst 58 winkels in Nederland en bijna 500 winkels wereldwijd. De uitgebreide collectie van The Athlete’s Foot bestaat voor het grootste gedeelte uit sneakers, kleding en accessoires van sportauthentieke merken. Of je nou wil chillen in de stad of lekker dansen en feesten tijdens de XITE Awards: The Athlete's Foot biedt je een grote selectie van fashionable, sportswear inspired kleding & sneakers aan.

XITE Awards 2017

Donderdag 23 november 2017