261332 xiteawardsheaderlineup fa949a large 1507707166

Lil' Kleine en Maan toegevoegd aan line-up XITE Awards 2017

Lil' Kleine en Maan zijn toegevoegd aan de line-up van de XITE Awards 2017! Zij treden op donderdag 23 november op in de Melkweg, samen met de eerder aangekondigde Boef, Bizzey, Teske, Vinchenzo en Kris Kross Amsterdam. Houd xite.nl/xa17 de komende weken in de gaten voor een volledige lijst van alle optredens. Kaarten zijn te koop via Ticketmaster.nl.

262316 lilkleine cd7d21 original 1508831396

De XITE Awards is een ultieme mash up van het muziekjaar 2017, verpakt in een vette awardshow met optredens van (inter)nationale artiesten, dj's en opkomende talenten. Boef is de grootste kanshebber van de avond met maar liefst vijf nominaties, waaronder Best Music Video voor zijn hit Habiba en Best Song voor zijn samenwerking met Lil' Kleine op de track Krantenwijk. Lil' Kleine is zelf drie keer genomineerd, waaronder voor Best Dutch. Teske, Vinchenzo en Kris Kross Amsterdam hebben alledrie een nominatie op zak.

In totaal maken 47 nationale en internationale artiesten kans op een van de 11 XITE Awards. Check hier de volledige lijst van genomineerden. Stemmen kan via xite.nl/xa17.

262317 maan persfoto janvis.nl  fa4d4f original 1508831462

Voor de show bundelen XITE en Concentrate hun krachten. Concentrate zal de leukste onderdelen van de avond vastleggen zodat de kijkers een exclusief kijkje krijgen vanaf de rode loper, de zaal en backstage!

Als official partner van de XITE Awards 2017 neemt The Athlete’s Foot samen met XITE in de aanloop naar het evenement een kijkje in het leven van vijf genomineerde artiesten. Hoe zijn ze ooit begonnen en hoe is het om in hun sneakers te staan? De eerste aflevering van de serie gaat op 18 oktober live op het YouTube-kanaal van XITE.

The Athlete’s Foot is dé sneakerstore met maar liefst 58 winkels in Nederland en bijna 500 winkels wereldwijd. De uitgebreide collectie van The Athlete’s Foot bestaat voor het grootste gedeelte uit sneakers, kleding en accessoires van sportauthentieke merken. Of je nou wil chillen in de stad of lekker dansen en feesten tijdens de XITE Awards: The Athlete's Foot biedt je een grote selectie van fashionable, sportswear inspired kleding & sneakers aan.

______________

XITE Awards 2017